reklama

Paušál 0 Sk

Sranda musí byť a o tom, že na slovenskom mobilnom trhu sranda stále je sa usilovne usilujú obaja naši operátori. Orange sa rozhodol, že keďže sa pomaly ale isto blíži čas príchodu tretieho mobilného operátora musí niečo vymyslieť. Je však nová akcia skutočne tak super?

Písmo: A- | A+
Diskusia  (12)

Ako si môžete prečítať som skutočne blázon do mobilov. Trávim niekoľko hodín denne na internete na slovenských (ako aj zahraničných) stránkach venovaných mobilnej komunikácii (teraz väčšinu času hľadaním spôsobu opravenia mojej Nokie). Nie som zástanca toho, že by som sa mal zaviazať operátorovi (na druhú stranu prichádzam o výhody viazaných zákazníkov) ale keď som sa dočítal o akcii s 0 Sk kreditom tak som fakt váhal. Išlo by o akciu, ktorá by momentálne naplnila moje požiadavky.
V diskusných fórach prenikli informácie iba o novej akcii avšak bez podrobností. Potom však Orange zverejnil presné pravidlá novej akcie a BUM. Ako na začiatku Orange všetci chválili, že super akcia, tak sa to rázom otočilo. Čo za blbosť, to zase niekto vymyslel?

Neviem či niekto z kompetentných číta diskusné fóra, ale ak hej muselo mu trknúť, že akcia, ktorú vymyslel nenašla pochopenie u ľudí. Píšem tak aj preto, že podľa novej tlačovej správy( dá sa prečítať aj na mobil.sme.sk), Orange zmenil pravidlá ešte pred samotným uvedením akcie na trh. Ale páni, ak si myslíte, že dodaním týchto dvoch viet (ktoré mimochodom o dosť zlepšia akciu) si zlepšíte reputáciu, tak ste na omyle.

Beriem, že Orange je súkromná firma a jediným cieľom je zisk. Treba však spraviť aj niečo pre zákazníkov. Niečo nezištné, niečo skutočne také ako vyzerala akcia na začiatku byť. Žiadna zmluva naviac, žiadne prevolané minúty jednoducho SIM karta zadarmo a volanie na ňu kedykoľvek zadarmo. Prečo? Pretože sme zákazníci, ktorí platia a vďaka nám mal Orange za rok 2005 zisk pred zdanením 9,7 mld. Sk.

Žiadna akcia neulahodí všetkým, ale komu ulahodí táto je pre mňa záhada. Jediný, kto z tejto akcie bude profitovať bude Orange, pretože donúti zákazníka minúť si svoje voľné minúty a platiť za všetko.

Tu však už môže pomôcť len tretí operátor, pretože ako vidím starostlivosť o zákazníka nie je na prvom mieste. A teraz skutočne môžem byť rád, že nemám dodatok k zmluve a budem si môcť slobodne vybrať.



Ondrej Sokol

Ondrej Sokol

Bloger 
  • Počet článkov:  33
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Ani neviem, čo napísať. Snáď len, že ma bavia nové technológie, ale zároveň si rád pozriem aj nejaké pamiatky. Videl som, čo som vidieť chcel a tak snáď už zostanem doma na Slovensku, lebo všade dobre - doma naj. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

24 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu