reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Ondrej Sokol

Ondrej Sokol

Bloger 
  • Počet článkov:  33
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Ani neviem, čo napísať. Snáď len, že ma bavia nové technológie, ale zároveň si rád pozriem aj nejaké pamiatky. Videl som, čo som vidieť chcel a tak snáď už zostanem doma na Slovensku, lebo všade dobre - doma naj. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

reklama

Súkromné

Máš zbraň? Jasné, že áno

Ondrej Sokol

Máš zbraň? Jasné, že áno

Ani neviem ako som sa dostal so svojím americkým kolegom do reči o zbraniach, ale záverom som prišiel na to, že má doma nie jednu, ale zbierku rôznych zbraní. Oznámil mi, že však zbraň má každý a keď sa chce cítiť bezpečne tak zbraň mať musí.

  • 17. aug 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 0
Americká omša

Ondrej Sokol

Americká omša

Rozdiely medzi omšami na Slovensku a v USA sú v niektorých veciach dosť zaujímavé a tak ma napadlo o nich napísať. Pokiaľ ste nikdy neboli na katolíckej omši, tak tento článok pre vás nie je určený, pretože nebude vedieť o čom píšem.

  • 10. júl 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 21
Ísť či neísť? To je otázka

Ondrej Sokol

Ísť či neísť? To je otázka

Ak ste študent vysokej školy a rozhodujete sa, či ísť alebo neísť na zárobky do zahraničia tento článok je určený práve vám.

  • 8. júl 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 22
reklama
SkryťZatvoriť reklamu