reklama

Ako prísť o mobil (Oficiálny postup od Nokie)

Nokia vydala nový software – Nokia software update (NSU) , vďaka ktorému si konečne vlastníci mobilných telefónov Nokia môžu sami zmeniť firmware. Postup je naozaj jednoduchý (dá sa nájsť aj na http://mobil.sme.sk ) avšak aj Nokia spraví niekedy chybu a bohužiaľ tentoraz som na to doplatil ja s mojom Nokiou E70.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (10)

Ako som už spomínal v článku Logika Nokie, Nokia E70 nie je dostupná na Slovensku. Email, ktorý som dostal od Nokie ešte v júli a na základe, ktorého som si Nokiu kúpil.

Mozete zakupit telefon E70 v USA kludne, a mozete ho dat do opravy aj u nas. Firmware je stale k dispozicii pre kazdy model aj v tom pripade, ked ten dany model u nas sa nepredava.

Dňa 13.9.2006 Nokia oficiálne pridala medzi telefóny do NSU aj môj a tak som sa rozhodol hneď vyskúšať ako také preflashovanie mobilu funguje. Chyba!!!
Na oficiálnej diskusii venovanej NSU na Nokia.co.uk napísal najskôr jeden (potom ďalší a ďalší) že išiel presne podľa postupu, ale jeho mobil nefunguje. Nokia tomu neprikladala nejaký význam a iba napísala, že pravdepodobne spravili chybu užívatelia. Keď však užívateľov, ktorí si chceli cez NSU vylepšiť svoju E70 a zároveň o ňu aj prišli pribúdalo, Nokia pozastavila po dvoch dňoch NSU pre mobilné telefóny Nokia E70. Chybu opravili a vydali vyhlásenie, že keďže spravili chybu oni, opravia všetky E70 zničené cez NSU zadarmo.

O tomto samozrejme slovenská Nokia nemala ani tušenie a tak mi bolo oznámené (že snáď ako jediný človek na svete, ktorý si zničil svoju E70) ja za opravu zaplatím. Keďže mobil bol naozaj drahý a nechcel som čakať, išiel som do servisu. V Trenčíne na mňa pozerali ako keby som si mobil vyrobil doma (keby som ja pracoval v Nokia servise tak by som už len pre zaujímavosť poznal aj telefóny z Ázie a to nehovorím o európskych modeloch akým je Nokia E70) a poslali ma s ním do Bratislavy. Keďže študujem v Žiline skúsil som šťastie aj tam. Cez email mi poslali informáciu o verzii firmwaru, ktorý mi nahrajú a aj cene 600Sk, ktorú musím zaplatiť. Telefón včera prijali do servisu a bohužiaľ dnes už mi aj volali, že telefón opraviť nevedia, pretože naň nemajú firmware. A vraj kontaktovali aj bratislavský servis a vraj nepochodím ani tam.

Nuž najskôr ďakujem európskej Nokii, že vydali taký perfektný program (ono vydať program, ktorý na 100% zničí mobil je umenie) a v neposlednom rade aj tej slovenskej, ktorá ma ubezpečila, že firmware je k dispozícii stále a pre každý model a ako sa dnes ukázalo tak nie je. Neostáva mi nič iné len dúfať, že raz si zavolám zo svojej Nokie E70.


Ondrej Sokol

Ondrej Sokol

Bloger 
  • Počet článkov:  33
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Ani neviem, čo napísať. Snáď len, že ma bavia nové technológie, ale zároveň si rád pozriem aj nejaké pamiatky. Videl som, čo som vidieť chcel a tak snáď už zostanem doma na Slovensku, lebo všade dobre - doma naj. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu