reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Ondrej Sokol

Ondrej Sokol

Bloger 
  • Počet článkov:  33
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Ani neviem, čo napísať. Snáď len, že ma bavia nové technológie, ale zároveň si rád pozriem aj nejaké pamiatky. Videl som, čo som vidieť chcel a tak snáď už zostanem doma na Slovensku, lebo všade dobre - doma naj. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

reklama

Nezaradené

Bazén Grand v prevádzke

Ondrej Sokol

Bazén Grand v prevádzke

Tak presne takto znela titulka článku, ktorý ma natoľko zaujal, že sme sa s partiou rozhodli vyskúšať najnovší bazén na Slovensku a samozrejme aj v ťažkých časoch podporiť rozvoj slovenských kúpeľov. Bohužiaľ aj tu platí to staré známe:“Nie je všetko zlato čo sa blyští“.

  • 1. mar 2009
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 475x
  • 1
Slovensko má ďalšiu medailu zo Sydney 2000

Ondrej Sokol

Slovensko má ďalšiu medailu zo Sydney 2000

Včera bol v Sydney veľmi pekný deň a tak som si povedal, že sa pôjdem pozrieť, kde naši zlatí chlapci Hochschornerovci získali po prvýkrát zlato. V Sydney je v Olympic parku miesto, kde sú všetci medailisti Olympiády a Paraolympiády vyrytí do kovových platničiek. Je tam pri nich meno, krajina a šport v ktorom bodovali. Na tom by nebolo nič zvláštne. Zvláštne však pre mňa bolo jedno meno, ktoré som našiel pri hľadaní našich chalanov.

  • 18. aug 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 413x
  • 4
Prečo používať Skype?

Ondrej Sokol

Prečo používať Skype?

Prednedávnom napísal Adam Hlavačka článok do svojho blogu o dôvodoch, prečo sa Skype neoplatí používať. Síce som nevýhody Skype-u čítal už na root.cz, ale predsa len na ten server, nechodia laici a v každom prípade sú tam iní čitatelia ako na blog.sme.sk. Keďže Skype je jeden z programov, ktoré nemôžu chýbať na mojom počítači, tak som sa rozhodol, že ho musím aspoň trošku obhájiť medzi čitateľmi SME (aby sa niektorí nezľakli:) )

  • 16. aug 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 5 990x
  • 32
Bezpečnosť i-bankingu doma a vonku

Ondrej Sokol

Bezpečnosť i-bankingu doma a vonku

Internetové bankovníctvo u nás je zabezpečené na veľmi dobrej úrovni. Azda každý kto sa už dostane na sme.sk už niekedy skúsil ako funguje e-banking u nás. Samozrejme aj ja v Austrálii mám i-banking a tak sa chcem podeliť o jeden rozdiel medzi internet bankingom na Slovensku a mimo neho.

  • 8. aug 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 604x
  • 20
WYD/SYD 2008

Ondrej Sokol

WYD/SYD 2008

A je koniec. Svetové dni mládeže v Sydney sa skončili. Skutočne som nečakal, že to bude také úžasné. Aj napriek tomu, že sa WYD konali až v ďalekej Austrálii, tak sem prišlo viac ako 400 000 ľudí. Už v nedeľu v predpovedi počasia hlásili, že pápež si musel také dobré počasie vymodliť. Skutočne môžem povedať, že po studených a zamračených dňoch sa v Sydney vyjasnilo a pekné počasie zostalo až do skončenia záverečnej omše. No ale idem od začiatku.

  • 21. júl 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 106x
  • 31
reklama
WYD2008 – Svetové dni mládeže

Ondrej Sokol

WYD2008 – Svetové dni mládeže

Konečne som sa dočkal aj ja. Po tom čo mi predchádzajúce stretnutia mladých nevyšli, sa tento rok konečne dočkám aj ja. Síce je to neplánované, ale je a tak sa s Vami chcem podeliť o prípravy WYD v Sydney. Téma WYD2008 je „Dostanete silu Ducha Svätého, ktorý na vás zostúpi a budete mojimi svedkami.“

  • 13. júl 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 050x
  • 16
RSA – Responsible Service of Alcohol

Ondrej Sokol

RSA – Responsible Service of Alcohol

Každá krajina, každý národ má niečo svoje, čo je pre iný národ ťažko pochopiteľné. Včera som si bol v Sydney spraviť RSA certifikát, bez ktorého sa v Sydney nedá zamestnať na pozícii, kde sa pracuje s alkoholom (bar, reštaurácia, atď.) Pokúsim sa tu aspoň trocha popísať o čo ide a prečo práve toto je pre mňa ako Slováka ťažko pochopiteľné.

  • 6. júl 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 939x
  • 8
Mám to za sebou (UK, USA, AUS)

Ondrej Sokol

Mám to za sebou (UK, USA, AUS)

Niečo podobné som si povedal, keď som do pasu po britských a amerických vízach dostal aj austrálske. Ešte na základnej, keď sme sa učili o anglicky hovoriacich krajinách, som si dal cieľ, že chcem navštíviť Veľkú Britániu, Spojené štáty a aj Austráliu a na vlastné oči vidieť pamiatky ako Buckinghamský palác, Biely dom, Sochu Slobody, Big Ben a ako inak austrálsku Operu.

  • 2. júl 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 506x
  • 2
O2 vs. TM vs. OR

Ondrej Sokol

O2 vs. TM vs. OR

Porovnávať operátorov medzi sebou je veľká odvaha. Hneď sa v diskusii rozbehne veľká hádka, že rúžový je taký a zase oranžový hentaký a modrý pre istotu ani nie je. Zažil som situáciu, kde snáď ani nie je možné polemizovať o tom, či je dané porovnanie dobré alebo nie. Tri rovnaké situácie v podaní troch našich operátorov. Chcete vedieť ako to celé dopadlo, tak čítajte ďalej.

  • 2. feb 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 724x
  • 1
Treba aj pochvalit

Ondrej Sokol

Treba aj pochvalit

Tak ako som minule nadaval na nasho ruzoveho operatora, ze ma okradol o moje peniaze, tak by som chcel teraz pochvalit nasho modreho operatora. Novacik na nasom trhu ma skutocne prekvapil.

  • 6. dec 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 080x
  • 1
reklama
Pre informácie volajte na infolinku 12345!!!

Ondrej Sokol

Pre informácie volajte na infolinku 12345!!!

Dočítal som sa na blogu, že viacerí majú negatívne skúsenosti s reklamáciou u rúžového a tak chcem pridať svoju skúsenosť. Začalo to celé na mojej Easy karte.

  • 29. nov 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 143x
  • 6
Google maps mobile

Ondrej Sokol

Google maps mobile

Google sa rozhodol, že znova raz vylepší svoje služby pre mobilné telefóny a PDA a vydal novú verziu Google Maps mobile. Keďže boli časy, keď som sa aktívne venoval mapovaniu slovenských BTS, tak by som chcel upozorniť na túto navigačnú novinku.

  • 28. nov 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 759x
  • 2
Aj majster tesár sa utne

Ondrej Sokol

Aj majster tesár sa utne

Jeden z najznámejších a najpoužívanejších freeemailových poskytovateľov Zoznam.sk sa zase raz vyznamenal. Aj napriek tomu, že svoj hlavný email mám na spoľahlivom emaily od Googla, skočím si občas pozrieť aj na svoj starý slovenský email na Zozname. O spoľahlivosti mailovej služby od Zoznamu, by som mohol dlho písať. Ale na čo. Veď každý kto tam email má a aspoň z času na čas si ho ide prečítať, pozná to staré známe „Práve sa vyskytla systémová chyba!“. Keďže to každý vie, tak to nie je dôvod, prečo som po dlhej dobe zase sadol za klávesnicu. Tá hlavná chyba je o dosť väčšia.

  • 8. nov 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 302x
  • 0
1000 SMS zadarmo

Ondrej Sokol

1000 SMS zadarmo

Nie je to tak dávno, čo som kritizoval, že akcia Orange-u Paušál 0 Sk, nie je až tak výhodná (a to aj po upravení) ako sa môže zdať. Teraz chcem poukázať na rozdiel. Ako môže komerčná firma, ktorej ide o zisk (to len preto, že tí, čo obhajujú operátorov, že prečo robiť akcie, keď im ide o zisk ako súkromnej firme) spraviť niečo, čo sa dá plne považovať za to ĎAKUJEME, že nám platíte a tak tu máte od nás bonus.

  • 31. okt 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 3 867x
  • 9
Paušál 0 Sk

Ondrej Sokol

Paušál 0 Sk

Sranda musí byť a o tom, že na slovenskom mobilnom trhu sranda stále je sa usilovne usilujú obaja naši operátori. Orange sa rozhodol, že keďže sa pomaly ale isto blíži čas príchodu tretieho mobilného operátora musí niečo vymyslieť. Je však nová akcia skutočne tak super?

  • 5. okt 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 4 124x
  • 12
reklama
Ako prísť o mobil (Oficiálny postup od Nokie)

Ondrej Sokol

Ako prísť o mobil (Oficiálny postup od Nokie)

Nokia vydala nový software – Nokia software update (NSU) , vďaka ktorému si konečne vlastníci mobilných telefónov Nokia môžu sami zmeniť firmware. Postup je naozaj jednoduchý (dá sa nájsť aj na http://mobil.sme.sk ) avšak aj Nokia spraví niekedy chybu a bohužiaľ tentoraz som na to doplatil ja s mojom Nokiou E70.

  • 26. sep 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 3 119x
  • 10
Ako čítať Wi-Fi?

Ondrej Sokol

Ako čítať Wi-Fi?

Wi-Fi (Wireless Fidelity – už som inak čítal aj info, že Wi-Fi nie je skratka, ale to teraz nie je podstatné) sa stáva veľmi známym pojmom a pomaly ale isto preráža do domácností. Pre tých, ktorí nevedia, čo to je, len v skratke. Wi-Fi – je štandard pre bezdrôtové pripojenie zariadení ako počítač, mobil, PDA... Otázka ale znie ako čítať dané slovo.

  • 26. sep 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 3 098x
  • 13
Kam letíš? To je jedno, veď Európa je malá.

Ondrej Sokol

Kam letíš? To je jedno, veď Európa je malá.

Pri odchode z USA som zažil celkom vtipnú historku a tak sa chcem s ňou podeliť. Jeden z mojich amerických kolegov sa „zaláskoval“ do jednej ruskej študentky a tak po jej odchode sa rozhodol, že ju pôjde navštíviť.

  • 20. sep 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 111x
  • 10
Bezpečnosť na letiskách

Ondrej Sokol

Bezpečnosť na letiskách

No konečne som doma. Moja cesta z USA na Slovensko viedla cez dve najviac strážené letiská JFK, New York a Heathrow, Londýn. Tieto dve letiská majú veľmi prísne pravidlá a či sa dodržiavajú a ako to celé vyzerá som sa rozhodol napísať v tomto článku.

  • 20. sep 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 582x
  • 7
Mackinac bridge walk

Ondrej Sokol

Mackinac bridge walk

V Mackinaw City sú každý rok dve významné udalosti a obidve sú na konci prázdnin. Tá menšia sa odohrala minulý víkend a priaznivci áut značky Corvette, by si prišli na svoje počas Corvette show. Tá väčšia pritiahne do mesta okrem štátnej polície aj národnú gardu a každý rok od 65 do 80 tisíc ľudí. Každý rok na Labor day (deň práce) totiž uzavrú dva jazdné pruhy (zo štyroch), aby po nich namiesto vozidiel išli chodci.

  • 5. sep 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 123x
  • 3
reklama
SkryťZatvoriť reklamu